Новина от категория Доктор
Архив на публикациите

Диетата на воина за бърз резултат

Видяна: 47880 пъти

Днес ще ви запознаем с Диетата на воина на Ори Хофмеклер. Необичайната система на хранене е идеална за тези, които разчитат на бърз резултат.
Ори Хофмеклер някога е служил в израелските специални части. Именно там започва да се интересува от феномена на невероятната издръжливост на римските легионери, които всекидневно тренират по няколко часа и активно участват в битките. След службата той посвещава няколко години на изучаването на храненето, физиологията, биохимията и военната история.


Хофмеклер стига до извода, че контролираното гладуване има благоприятен ефект – то е в състояние да очисти организма, ефективно да изгаря мазнините и да подобри обмяната на веществата.

Основни принципи на Диетата на воина
Диетата на воина предполага, че човек ще води активен начин на живот. Ори Хофмеклер не принуждава тези, които ще се подложат на тази диета да спортуват всеки ден, но е препоръчително да увеличите физическата активност. Например трябва да се откажете от личния транспорт и да ходите повече и вместо с асансьора да се изкачвате по стълбите.
Методът се основава и на друго желязно правило. Ще трябва да се откажете от закуска и обяд, но пък вечер можете да се насладите на солидна вечеря.
Диетата е разделена на две фази: гладуване и преяждане.

20 часа на ден трябва да се гладува и 4 часа можем да се храним. „Гладната“ фаза предполага непълен отказ от храна. През това време е позволено да се пият прясно изцедени сокове или да се ядат пресни плодове, зеленчуци, ядки. Вечер започва фазата на преяждане. Можете да ядете почти всичко, но в определен ред: първо фибри (зеленчуци), след това протеини, мазнини и накрая въглехидрати.
Интересен бонус: няма ограничения за количеството храна, приета преди лягане.
По време на служба в специалните части Ори отбелязва, че пропускането на храненията през деня влияе благоприятно на здравето. По-късно той разбрал, че римските легионери, японските самураи, казаците и непалските маори не се хранят през деня, а преди лягане си позволяват обилна вечеря.
Вечерята в диетата на воина не трябва да се различава много от яденето на истински воин. Легионерите и самураите не са яли пица и бисквитки преди лягане.
Предпочитайте естествената и проста храна:месо, зеленчуци, плодове, каша, ядки.
Резултати
Основното предимство на диетата на воина е мощната детоксикация и ефективно изгаряне на мазнини. „Недохранването (или контролираното гладуване) започва лечебния процес по два основни начина: първо, имате повече неизползвана енергия, тъй като тя не се изразходва за храносмилане на храната, и второ, процесът на детоксикация протича по време на тази фаза като част от лечението и опазването здравето” – обяснява авторът на метода.
Поради повишената чувствителност към инсулина, мазнините при тази диета се изгарят много по-бързо, дори без да се намалява приема на калории. Кратките периоди на гладуване засилват изгарянето на мазнините.
Прилагането на диетата опровергава и широко разпространения мит, че яденето преди лягане насърчава наддаването на тегло.
За да се придържате към принципа на хранене на воин, е необходима и сила на волята.
Тези, които все още не са готови да пожертват закуска и обяд, могат да се опитат да се хранят по системата в продължение на няколко дни – резултатът ще бъде впечатляващ и ще ви убеди да продължите.

Публикувана на
17 Юли 2021 година