Новина от категория Пловдив
Архив на публикациите

Кои трябва да бъдат набутани в затвора заради смъртта на майор Терзиев

Видяна: 29400 пъти

Военната ни прокуратура е по-голямо дъно от гражданската, защото тя е пряка нейна производна. Там е пълно с калинки, вуйчовото и чичовото – куц отбор от нефелни същества облечени във военни униформи. Затова, какво ще разследват тези кривокраките и какви изводи ще правят за инцидента със загиналия пилот – това ще бъдат пълни глупости.
Николай МАРКОВ

Дотогава ще гледаме и слушаме по всички политически /разбирайте всички национални/ телевизии оядените до спукване бивши и настоящи министри на отбраната, които още на първия месец в това министерство се качиха на възможно най-скъпите джипове „Мерцедес“, тяхна собственост, регистрирани на разни фирми, свързани по специални договори с министерството. Ограбиха буквално военните имоти, построиха си хотели из цялата държава, купиха си имоти в няколко държави по света, унизиха българската хилядолетна държава. Изплюха се в лицата на всеки данъкоплатец! Ще слушаме и най-случайния човек Ненчев, който от земеделски партиен полазник се прероди в говорител на отбраната и пръв разбирач в републиката. Без да е прочел и една книга по темата, нито да е учил за това. Разбирате ли докъде сме стигнали – дъно, под което има само тиня.
С уредени 30 часа на месец нальот на нашите пилоти, политиците и министрите извършват договорено убийство на тези офицери. Ако има и грам справедливост в тази страна, всички минали през министерското кресло на отбраната дебелогъзи пръдльовци, трябва да бъдат набутани в затвора „Белене“ до края на живота им. Не само заради този смъртен случай /убийство/, а заради тежка корупция, злоупотреби в особено големи размери, злоупотреби с власт, тенденциозно заплашване на националната сигурност и тоталното съсипване на българската армия. Тези най-малки между нас човечета, нямат място нито в политиката, нито между нас гражданите. Мястото им е в затвор с тежък режим, без право на обжалване.
Моят личен съвет към всички български пилоти е да напуснат редовете на българската армия и да си живеят живота. Живейте, момчета, вие го заслужавате! Да не позволяват да ги сапунисват с родолюбие, военен дълг и прочее глупости, които отдавна не означават нищо. Нека се огледат около себе си и да видят, че около тях и над тях всичко живо краде и лъже. Няма смисъл от саможертва, когато тя не е в сърцата на всички по веригата. Вървете в далечни страни и взимайте по 12 000 долара заплата да пръскате царевица с нови селскостопански самолети, но не умирайте безсмислено за българската ограбена от политици и бандити държава, която не ви цени. Така се случи, момчета – нямаме шанс! Тук вече няма и смисъл, освен една – да оцелеем до денят на страшния съд. Ще потрябваме.А на политиците ще кажа едно – ще дойде и вашия ред. Винаги идва.афера
Реакции в мрежата:
Стефан Димитров: Жалко за сънародника. За колегата, макар и на най страшния фронт. Където нещата се случват невъобразимо бързо.
Но.., кой постави тази задача, кой я залегна в плана на учението? Може би някой партньор, който проучва най добрите?
Абе, кой глупак ще стреля по цел, която се движи от земното притегляне? Ако е на 1000 м над морето, да, може и да не е падаща, че и светеща. Ама над самото море?
Кво обучават/упражняват тея натовци, на майка си…
Още няколко безсмислено сложни упражнения и…, ще останем без пилоти и авияция, не че сега я имаме…
СИД:Некъв еФти н адмирал (на две еднодръвки и два кУрвети) казал, че намерили биологичен материал. Абе, шибан адмирал, що не кажеш на родителите му, че синът им е био материал.
Генчо Гунчев:Бог да прости пилота!
Бог да прости българската бойна авиация!
Бог да прости българската армия.
Бог да прости ….. това последното няма да го напиша, защото все още има живи българи! Не казвам български граждани, и няма да ви обяснявам защо.
Аварии винаги е имало, имало е и смъртни случаи, имало е щастливо избавление. В края на 60-те на миналия век, точно срещу Шабла изчезна самолет, който никога не се намери. Помня името на пилота. Помня имената та тези пилоти от Чешнегирово и Садово, които загинаха в учебни полети. Бяхме деца, но знаехме какво значи, ако „полетите“ спрат внезапно.Това е армията, това е авиацията. И все пак има нещо, което не е като тогава. Това е чудовищната безотговорност на тези, които са начело. Как е възможно Министъра на една армия да не е висш чин от кариерата, а политическа свиня поставена там, за да гледаме в правилната посока. В армията, няма място за цивилни политически ментараджии. Войникът и офицерът, трябва да отдават чест само на своя военен командир и да изпълняват неговите заповеди, а не да се гърчат пред толупи в цивилни дрехи!.
112:Пилотът не е много млад, даже хич. На 47 години да сядаш в изтребител е престъпление и за разстрел са всички които са го пуснали и не са го пенсионирали.
Зевс:Видяхте ли снимките на майор Валентин Терзиев?!….. Ние плачем!
За какво загина този български мъж войник?!
От таз сутрешните експерти научихме, че:
1. Възложената задача, е не само сред най-трудните, а най-трудната, самоубийствена на езика на лаиците.
Когато се лети НАД водна повърхност при пълен МРАК (няма дори луна) тоест НЯМА никакъв ориентир за пилота – въздуха и водата се сливат.
2. Светещият парашут е пуснат от друг самолет, но „мишената“ ПАДАЛА много бързо, пилота направил също бърза маневра и я уцелил, имало запис, а после самолета внезапно изчезнал.
3. Че изтребителя е бил технически изправен, иначе никой нямало да го пусне да лети.
4. Неизяснено остана твърдението, дали МиГ29 има сензор, който да предупреждава пилота, за опасна близост до водната повърхност!
Ако МиГ 29 НЯМА такъв сензор – защо е пуснат да изпълнява НАЙ-ТРУДНАТА задача?!Ако е „човешка грешка“, каквато версия се прокарва, то нека да повторят същата „тренировъчна задача“ –
НАЧАЛНИЦИТЕ, които са най-добрите въздушни асове – командира на ВВС генерал еди кой си, и шефа на Авиобазата натовски генерал еди кой си!
Направете показно при същите условия.
5. Никой от експертите и политиците, не даде ЯСЕН отговор – ЗАЩО българската бойна авиация е ПРИЗЕМЕНА така грозно и позорно!!!

Публикувана на
11 Юни 2021 година