Архив на публикациите

Най-милата реклама на автомобили

Видяна: 7198 пъти

Компанията Nissan е измислила необичаен начин за популяризиране на компактния модел Dayz на местния пазар. Японски специалисти са предоставили на мрежа от котешки кафенета миниатюрни копия на колата, които са управлявани от пухкавите животни.
Котешките кафенета са заведения, където човек може да пие кафе и да похапне, заобиколен от десетки котки. Концепцията се е появила в Тайван и Япония, откъдето се разпространи по целия свят, включително в САЩ и Европа. Подобно кафене отвори врати и в България през миналата година.
Вместо покрив и предно стъкло, малките хартиени модели на Nissan Dayz имат дупки, които позволяват на котките да се поберат свободно във вътрешността на играчката автомобил.
Автомобилът Nissan Dayz принадлежи към класа на "кей" кар - субкомпактните автомобили, които са изключително популярни в Япония.
Моделът дебютира за първи път през 2013 г., а преди година претърпя дълбока модернизация. Второто поколение Dayz се предлага с хибриден силов агрегат, който включва 0,7-литров двигател и електрически мотор.
Общата мощност е 64 конски сили. В Япония цената на хечбека започва от 1 327 700 йени (приблизително около 12 590 долара).
Въпреки своите скромни размери и цена, дори базовите версии на Nissan Dayz са оборудвани с огромен набор от технологични функции, които правят управлението на автомобила лесно и безопасно. Толкова леко, че дори котка може да се справи - именно това има предвид Nissan. /auto.blitz.bg

Публикувана на
22 Ноември 2020 година