Новина от категория Светът
Архив на публикациите

Как се подмладява Първата дама на Франция

Видяна: 18300 пъти

Първата дама на Франция – Брижит Макрон, изглежда с 10-15 години по-млада от връстничките си и смело облича младежки дрехи, описващи перфектната ѝ фигура.
Когато става дума за диети, съпругата на Еманюел Макрон се определя за „старомодна“ и споделя, че не залита по новите течения в здравословното хранене, като алкалната диета, която напоследък взривява света.

Доверява, че нейната тайна всъщност се крие в изобилието от плодове и зеленчуци, които държи да присъстват нонстоп в менюто ѝ.
Те са не само източници на фибри, които са особено необходими в зряла възраст, но и на разнообразни хранителни вещества. В днешно време много нутрициолози силно препоръчват да залагаме на плодовете, които са с високо съдържание на витамини, вместо на хранителните добавки. Именно по техните съвети се стреми да живее и Брижит Макрон, уповавайки се на кратък списък с храни, които имат подмладяващ ефект. На първо място в него е спанакът. Той е богат на лутеин и зеаксантин, които предотвратяват развитието на катаракти и имат положителен ефект върху състоянието на ретината на окото.
Второто място заема пиперът, който съдържа много витамин С и каротин, а те се считат за мощни антиоксиданти. От своя страна витамин С спомага за укрепване на имунната система, предотвратява стареенето на кожата и появата на бръчки. След чушките идват и ябълките, които са богати на пектин. Той пък пречиства от токсините и поддържа еластичността на кожата. Първата дама на Франция е почитателка и на авокадото, което е продукт с високо съдържание на витамин Е. Диетолозите препоръчват ястията с авокадо за всички, които се оплакват от суха и чувствителна кожа. На последно място в „тайния“ списък на Брижит Макрон е броколито, считано за
средство за превенция на колит и артрит.
Госпожа Макрон изглежда в невероятна форма не само благодарение на рационалното си хранене, но и на достатъчно физическа активност. Личният треньор Пат Хенри споделя, че нейната тънка фигура предполага не само добри гени, но и комбинацията от пилатес и симетрични упражнения (фокусиране върху всички мускулни групи еднакво по време на тренировка). „Тя не използва тежести в залата. Правейки 15-20 повторения на упражнения с леки гирички, мускулите ѝ биват тонизирани“, разкрива той.ретро

Публикувана на
02 Юни 2020 година