Новина от категория Пловдив
Архив на публикациите

Най-видната мома на Раковски върти на пръста си Нова телевизия

Видяна: 59080 пъти

Днес стартира втори сезон на риалитито на Мегз. Хитовото риалити INSTAQUEEN е гордостта на Каканашева и тя никога не е крила колко усилия влага за него. Постоянните й претенции, обаче, идват в повече на голяма част от екипа на продукцията и самата телевизия.

Най-видната мома ва град Раковски постоянно си добавяла нови клаузи в договора и постоянно искала всичко да се случва както тя каже. Настоявала тази година за всякакви глезотии и екстри за претендентките и ангелите ѝ. Искала специални храни и напитки, както и неограничен достъп до СПА-то и всички екстри на луксозния хотел, в който се снима риалитито ѝ.
Претендирала всяко предаване тази година да е минимум 25 минути и задължително да се пуска във вторник и четвъртък следобяд, кагато са най-активните часове за интернет потреблението.
Мрънкала, че иска 5 пъти по-голям бюджет от миналата година. Не спирала да цитира рекордните гледания и класацията на Google според, която INSTAQUEEN беше 3-тото най-търсено в страната. Продуцентите се съгласили и на това
Чашата преляла когато настояла по нейното риалити да работят редакторите на Вип Брадър. Телевизията отказала, защото това означавало безумно по-високи технически разходи. Амбициозното миньонче на своя глава почнало да звъни на някои от редакторите и да ги уговаря лично.
Зад кулисите се коментира, че работата с тежък характер като Мегз не е никак лесна, но пък виждат огромната и отдаденост към формата и това им дава сили и хъс да създават.

Публикувана на
14 Май 2019 година