Новина от категория Доктор
Архив на публикациите

Как да заспите само за две минути

Видяна: 44000 пъти

Много от нас се въртят и напразно се мъчат да заспят часове наред. А на сутринта са уморени и неработоспособни. Всички много добре знаем колко е важен сънят и по тази причина мнозина от нас посягат към сънотворните. Вместо обаче да тровите организма си с химия, може най-накрая да използвате решение, с което ще заспите за по-малко от две минути.
Става въпрос за таен американски военен метод, който може да помогне на всеки да заспи само за 120 секунди. Той се използва от войниците, за да може те да си починат, дори когато са на бойно поле. Така след шест седмици практика при 96% от хората, които са го пробвали, е имало успех.
Техниката включва комбинация от отпускане на мускулите, дихателни техники и визуализации.
Безсънието е огромен глобален проблем, засягащ около една трета от мъжете и жените на възраст между 30 и 40 години и почти половината от жените над 65-годишна възраст.
Има два типа, Тип 1 безсъние, където не можеш да спиш и Тип 2, където можеш да спиш добре, но сънуваш през повечето време на нощта.
Хроничната липса на сън е свързана със сериозни проблеми, включително диабет, сърдечни заболявания и дори може да повлияе на структурата на мозъка.
Как да заспите в рамките на две минути
Първо, трябва да отпуснете мускулите на лицето, включително езика, челюстта и мускулите, които са около очите ви.
След това трябва да отпуснете раменете си толкова ниско, колкото можете. Трябва да се диша дълбоко, да се отпусне гръдният кош и да се отпуснат краката, като се започне от бедрата и се приключи с прасците.
След като сме отпуснали цялото си тяло за десет секунди, трябва да изчистим съзнанието си от всякакви мисли. Можем да си представим, че лежим в кану на гладко езеро със синьо небе над главата ни.
Трябва да си повтаряме думите "не мисля, не мисля, не мисля" в продължение на 10 секунди.
Помнете - получаването на по-малко от осем часа сън през нощта също е свързано с тревожност и депресия.

Публикувана на
08 Септември 2018 година